Subject: Kliimaministeeriumi vastus riigitee 4 Tallinn-Pärnu-Ikla (E67) km 64,8-68,2 Orgita-Haimre lõigu ehitusloa menetlusele
From: Eliisa Mõistlik - RAM <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 13 May 2025 10:54:23 +0300

Tere

Kliimaministeerium on tutvunud esitatud dokumentatsiooniga seoses riigitee
4 Tallinn-Pärnu-Ikla (E67) km 64,8-68,2 Orgita-Haimre lõigu 2+2
sõidurajaga maantee ehitamisega.

Kliimaministeerium nõustub ehitusloa andmisega ja ei esita täiendavaid
ettepanekui.

Lugupidamisega

	Eliisa Mõistlik
Riigivara nõunik | Kinnisvaratalitus
58550924|  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Rahandusministeerium | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn |
<https://www.fin.ee> www.fin.ee

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.